7 клас

22.05. Посилання на контрольну роботу "Службові частини мови. Вигук".
https://onlinetestpad.com/hmekv5zfntkkg 
21.05. Перевіряємо тест.


19.05Перевіряємо виконане завдання і готуємося до підсумкової роботи з теми "Службові частини мови. Вигук". Пройти тестування на стор. 196-197 (підручник Заболотного). Виконати до 21.05. Самостійна робота відбудеться у п'ятницю 22.05 о 15.00.







18.05 - текст диктанту.


15.05. Тема "Узагальнення вивченого про службові частини мови"Перевірити попереднє завдання. Повторити службові частини мови. Виконати вправи 554 (письмово), 556. За бажанням - вправа 555 + підкреслити головні члени речення (присилати на пошту). Виконати до 19.05.





14/05. Посилання на диктант (15.00-15.30).
https://onlinetestpad.com/hmmdk3ekrfamg
12.05. Тема "Написання вигуків". Перевіряємо д/з (вправа 542), переглядаємо відео "Написання вигуків" і виконуємо вправу 549 (Заболотний). Завдання виконати до 15.05

07/05. Тема "Вигук як особлива частина мови". Переглянути відеоурок і з текстів вправи 542 (Заболотний) виписати всі вигуки та визначити їхню групу за значенням. Завдання виконати до 12.05.

06.05. Посилання на самостійну роботу "Частка як службова частина мови". Тестування розпочинається о 15.00, завершується о 15.30. Час проходження обмежено 20 хвилинами.
https://onlinetestpad.com/hpmmnmcdip3q4

01.05. Перевіряємо виконане завдання. 
Виконати підсумковий тест з підручника Горошкіної (стор. 175-176). Завдання виконати до 05.05. 
06.05 буде проведено самостійну роботу з теми "Частка як службова частина мови" о 15.00.

29.04. Ще раз наполегливо рекомендую за допомогою Тренажера з правопису української мови  
(https://webpen.com.ua/pages/Morphology_constant_leng_parts/particle_HE_spelling.html) перевірити себе на знання правил написання не з різними частинами мови.
Наступне завдання - параграф 49 ("Правопис часток" - стор. 183-184), вправа 524 (підручник Заболотного). Виконати до 01.05.
24.04


22/04. Перевірте попереднє завдання. Якщо є помилки, ще раз передивіться правила. Продовжуйте відпрацьовувати написання не з різними частинами мови, виконавши вправу 536 за підручником Заболотного.  Крім обов'язкових завдань до цієї вправи, підкресліть члени речення в кожному реченні; випишіть окремо слова, у яких треба розкрити дужки, і поясніть їхнє написання. Виконану роботу сфотографуйте і прикріпіть на сервісі Classroom (код доступу для 7 А - k2rchk5, для 7 Б - g3pfcxe) до 24.04 включно. 

17/04. Тема "Написання частки не з різними частинами мови".
Про написання частки не з різними частинами мови ми вчили з вами в попередніх темах. Тому дана тема є повторенням.  Тут розміщено два відео: перше - це алгоритм, як писати частку не з різними частинами мови; друге - комікс, складений дітьми, у якому також висвітлюються правила написання не з різними частинами мови.
Завдання. Перегляньте відео і виконайте завдання до 22.04
Перепишіть подані групи слів, знімаючи риски, і поряд вкажіть правило, яке об'єднує написання цих слів. Наприклад. Не говорити, не сидіти, не припиняти - не з дієсловами пишеться окремо.
1. Не/розмовляє, не/прочитавши, не/два, не/ми, не/до школи.
2. Планер летів не/високо, а над самою землею. Не/спо­кій приносить задоволення людині.
3. Сніг не/відкинутий. Не/збитий саночками сніг вида­вався горою легкого пуху.
4. Не/ук, не/впинний, не/навидіти, не/забаром.
5.  Не/щастя, не/далекий, не/добре.
6.  Не/добачати, не/дооцінений, не/добиток.
7.  Не/вивчений урок, не/випрана хустина.
8. Не/здужати, не/покоїтися.

15.04. Починаємо вивчення теми "Частка як службова частина мова". У відео ви дізнаєтеся, що таке частка і які є розряди часток. Переглядаючи відео, одночасно слідкуйте за матеріалом у підручнику Заболотного (ст. 179-180). Поспостерігайте, як частки вносять у речення додаткові відтінки (вправа 506 - усно).
Письмово. Вправи 507, 509. Завдання виконати до 17.04.

Контрольне тестування завтра 02.04.  О 14.00 буде відкрито посилання на тест. Час виконання - 30 хвилин. Закриється тест о 14.45.

https://onlinetestpad.com/homoic4p6l5u6


Готуємось до контрольного тесту з теми Сполучник"
Унизу ви бачите тренувальний тест. Виконайте його. У середу я викладу правильні відповіді з коментарями. А у четвер 02.04 буде проведено контрольне онлайн-тестування з теми.


27.03. Перевіряємо домашнє завдання (вправи 490, 491).
Наступне завдання виконати до 31.03.
1. Переглянути два навчальних відео "Написання сполучників". 
2. Опрацювати теоретичний матеріал на 
стор. 175-176 (підручник Заболотного).
3. Вправи 503 і 504. (Виконану вправу 504 фотографуємо і надсилаємо на пошту irencomua1973@gmail.com.)
УВАГА. Ми завершуємо вивчення теми "Сполучник".



Завдання ( виконати до 28.03). Переглянути відео "Розрізняємо займенник і сполучник" (у кінці є завдання, розміщуйте свої відповіді на вайбері, пізніше я дам свій коментар). Прочитайте теоретичний матеріал на стор. 173 в підручнику Заболотного і виконайте вправу 490 (письмово, вказавши, де сполучник, де займенник). Вправа 491 - за бажанням на оцінку (фото завдання присилайте мені на пошту irencomua1973@gmail.com)



Вивчаємо СПОЛУЧНИК як службову частину мови

Перегляньте презентацію і виконайте вправу 487 (стор. 172, підручник Заболотного)



Перевірте себе граючись



Немає коментарів:

Дописати коментар