https://onlinetestpad.com/hmekv5zfntkkg
21.05. Перевіряємо тест.
19.05. Перевіряємо виконане завдання і готуємося до підсумкової роботи з теми "Службові частини мови. Вигук". Пройти тестування на стор. 196-197 (підручник Заболотного). Виконати до 21.05. Самостійна робота відбудеться у п'ятницю 22.05 о 15.00.
18.05 - текст диктанту.
15.05. Тема "Узагальнення вивченого про службові частини мови". Перевірити попереднє завдання. Повторити службові частини мови. Виконати вправи 554 (письмово), 556. За бажанням - вправа 555 + підкреслити головні члени речення (присилати на пошту). Виконати до 19.05.
14/05. Посилання на диктант (15.00-15.30).
https://onlinetestpad.com/hmmdk3ekrfamg
12.05. Тема "Написання вигуків". Перевіряємо д/з (вправа 542), переглядаємо відео "Написання вигуків" і виконуємо вправу 549 (Заболотний). Завдання виконати до 15.05
07/05. Тема "Вигук як особлива частина мови". Переглянути відеоурок і з текстів вправи 542 (Заболотний) виписати всі вигуки та визначити їхню групу за значенням. Завдання виконати до 12.05.
06.05. Посилання на самостійну роботу "Частка як службова частина мови". Тестування розпочинається о 15.00, завершується о 15.30. Час проходження обмежено 20 хвилинами.
https://onlinetestpad.com/hpmmnmcdip3q4
01.05. Перевіряємо виконане завдання.
Виконати підсумковий тест з підручника Горошкіної (стор. 175-176). Завдання виконати до 05.05.
06.05 буде проведено самостійну роботу з теми "Частка як службова частина мови" о 15.00.
29.04. Ще раз наполегливо рекомендую за допомогою Тренажера з правопису української мови
(https://webpen.com.ua/pages/Morphology_constant_leng_parts/particle_HE_spelling.html) перевірити себе на знання правил написання не з різними частинами мови.
Наступне завдання - параграф 49 ("Правопис часток" - стор. 183-184), вправа 524 (підручник Заболотного). Виконати до 01.05.
24.04
22/04. Перевірте попереднє завдання. Якщо є помилки, ще раз передивіться правила. Продовжуйте відпрацьовувати написання не з різними частинами мови, виконавши вправу 536 за підручником Заболотного. Крім обов'язкових завдань до цієї вправи, підкресліть члени речення в кожному реченні; випишіть окремо слова, у яких треба розкрити дужки, і поясніть їхнє написання. Виконану роботу сфотографуйте і прикріпіть на сервісі Classroom (код доступу для 7 А - k2rchk5, для 7 Б - g3pfcxe) до 24.04 включно.
17/04. Тема "Написання частки не з різними частинами мови".
Про написання частки не з різними частинами мови ми вчили з вами в попередніх темах. Тому дана тема є повторенням. Тут розміщено два відео: перше - це алгоритм, як писати частку не з різними частинами мови; друге - комікс, складений дітьми, у якому також висвітлюються правила написання не з різними частинами мови.
Завдання. Перегляньте відео і виконайте завдання до 22.04.
Перепишіть подані групи слів, знімаючи риски, і поряд вкажіть правило, яке об'єднує написання цих слів. Наприклад. Не говорити, не сидіти, не припиняти - не з дієсловами пишеться окремо.
1. Не/розмовляє,
не/прочитавши, не/два, не/ми, не/до школи.
2. Планер
летів не/високо, а над самою землею. Не/спокій приносить задоволення людині.
3. Сніг
не/відкинутий. Не/збитий саночками сніг видавався горою легкого пуху.
4. Не/ук,
не/впинний, не/навидіти, не/забаром.
5. Не/щастя,
не/далекий, не/добре.
6. Не/добачати,
не/дооцінений, не/добиток.
7. Не/вивчений
урок, не/випрана хустина.
8. Не/здужати,
не/покоїтися.
15.04. Починаємо вивчення теми "Частка як службова частина мова". У відео ви дізнаєтеся, що таке частка і які є розряди часток. Переглядаючи відео, одночасно слідкуйте за матеріалом у підручнику Заболотного (ст. 179-180). Поспостерігайте, як частки вносять у речення додаткові відтінки (вправа 506 - усно).
Письмово. Вправи 507, 509. Завдання виконати до 17.04.
Контрольне тестування завтра 02.04. О 14.00 буде відкрито посилання на тест. Час виконання - 30 хвилин. Закриється тест о 14.45.
https://onlinetestpad.com/homoic4p6l5u6
Контрольне тестування завтра 02.04. О 14.00 буде відкрито посилання на тест. Час виконання - 30 хвилин. Закриється тест о 14.45.
https://onlinetestpad.com/homoic4p6l5u6
Готуємось до контрольного тесту з теми Сполучник"
Унизу ви бачите тренувальний тест. Виконайте його. У середу я викладу правильні відповіді з коментарями. А у четвер 02.04 буде проведено контрольне онлайн-тестування з теми.
27.03. Перевіряємо домашнє завдання (вправи 490, 491).
27.03. Перевіряємо домашнє завдання (вправи 490, 491).
Наступне завдання виконати до 31.03.
1. Переглянути два навчальних відео "Написання сполучників".
2. Опрацювати теоретичний матеріал на
стор. 175-176 (підручник Заболотного).
3. Вправи 503 і 504. (Виконану вправу 504 фотографуємо і надсилаємо на пошту irencomua1973@gmail.com.)
УВАГА. Ми завершуємо вивчення теми "Сполучник".
Завдання ( виконати до 28.03). Переглянути відео "Розрізняємо займенник і сполучник" (у кінці є завдання, розміщуйте свої відповіді на вайбері, пізніше я дам свій коментар). Прочитайте теоретичний матеріал на стор. 173 в підручнику Заболотного і виконайте вправу 490 (письмово, вказавши, де сполучник, де займенник). Вправа 491 - за бажанням на оцінку (фото завдання присилайте мені на пошту irencomua1973@gmail.com)
Завдання ( виконати до 28.03). Переглянути відео "Розрізняємо займенник і сполучник" (у кінці є завдання, розміщуйте свої відповіді на вайбері, пізніше я дам свій коментар). Прочитайте теоретичний матеріал на стор. 173 в підручнику Заболотного і виконайте вправу 490 (письмово, вказавши, де сполучник, де займенник). Вправа 491 - за бажанням на оцінку (фото завдання присилайте мені на пошту irencomua1973@gmail.com)
Немає коментарів:
Дописати коментар