8 клас

08/05.  Ми продовжуємо виховувати в собі уважного читача. Сподіваюсь, що прочитані твори "Шпага Славка Беркути" Ніни Бічуї та "Місце для дракона" Юрія Вінничука вам сподобались. 
Перш ніж виконувати завдання, передивіться розташовані нижче відео (вони допоможуть вам краще зрозуміти прочитане).
На кожен твір я даю по три питання. Ви вибираєте по одному питанню до кожного твору, даєте письмову відповідь і розміщаєте на classroom до 13.05.
Повість "Шпага Славка Беркути"
1. У відео до цього твору перераховані проблеми, що піднімаються в повісті. Доберіть до кожної проблеми подію (події)  твору (наприклад, батьки і діти: Мама Юлька занадто його опікає; батько Славка вірить, що його син не випивав тощо).
2. Перечитайте уважно розділ "Суд" (ст.169-171). Які деталі свідчать, що суд був упередженим, формальним, нечесним тощо?
3. Про що свідчать слова директора школи "У школі багато дітей, я просто не встиг приглянутися до кольору їхніх очей"?
Повість-казка "Місце для дракона"
(до речі, ці питання звучать у відео)
1. Користуючись зображенням, розміщеним у кінці відео, виписати з повісті цитати, які би підтвердили дані факти про Грицька. 
2. Чому Грицько провів паралель між Юдою і князем?
3. Чому одна річ убити дракона, а інша - поета?




27.04. До 04.05 прочитати повість Ніни Бічуї "Шпага Славка Беркути" (ст. 142-175).
27.04. Дякую всім, хто виконав завдання за оповіданням Олександра Довженка "Ніч перед боєм". Було приємно бачити, що, прочитавши твір, більшість може винести урок, який дає нам письменник. (Коли вороги прийшли на землю твоїх батьків, то обов'язок кожного — стати на її захист, зробити все можливе, щоб захистити рідних, близьких, увесь народ від нападників. Найважчий тягар лягає на плечі чоловіків та юнаків, яким ще важко знайти в собі силу духу й мужність, щоб іти безоглядно в бій на смерть. І ці молоді люди звертаються за порадою до бувалих воїнів, до своїх командирів, які власним прикладом показували зразки патріотизму та героїзму.) До речі, твір написаний на основі реальних подій і діди Савка та Платон - реальні герої.
21.04. Завдання: скласти план оповідання (до 9 балів) або дати розгорнуту відповідь на питання "Яку науку намагався передати дід Платон солдатам, яких перевозив?" (до 12 балів). Виконати до 24.04. 24.04 розмістити фото виконаного завдання на Classroom (8 А клас - код доступу q43xg7t; 8 Б - umuszj5; 8 В -  e3bovhb).
17.04. Прочитати невеличку статтю про Олександра Довженка (ст. 134) і його оповідання "Ніч перед боєм" (ст. 135-141). Виконати до 21.04 включно.

https://onlinetestpad.com/hop7y4hik7wjs
Посилання на самостійну роботу "Уважний читач. М.Коцюбинський "Дорогою ціною". Відкрито буде о 14.00, закрито о 16.00.



https://onlinetestpad.com/hmhz36q2bbzsg
Це посилання на тест. Відкрито буде завтра 
о 14.00. Закрито о 17.00. Обмеження часу проходження тесту - 11 хвилин.

Твір Михайла Коцюбинського "Дорогою ціною" треба прочитати до 25.03.20. Попередній матеріал допоможе вам краще зрозуміти прочитане.

Немає коментарів:

Дописати коментар